www.Autodoc24.ro

Unde este linistea?

Postat in: Pescuit de placere — StefanM @ 08:59

Tags: ,

Am reusit sa imi conving sotia sa imi dea “bilet de voie” pentru o partida de 12 ore. Fiind asa din scurt nu am gasit nici un prieten care IMG_2871.JPGsa ma insoteasca, mai ales ca aceasta partida era in weekend (cam toti prietenii mei nu merg la pescuit in weekend).

Mi-am facut repede bagajul, am luat ce mai aveam nevoie: mamaliga de la Mitranescu si doua conserve de porumb si sambata seara la ora 22.oo eu plecam spre balta Chiroiu 2.

Am ajuns acolo si uitandu-ma pe balta am vazut doar doua gurpuri de pescari pe toata balta. Locul pe care doream eu sa pescuiesc era ocupat si a trebuie sa il ocup pe cel din stanga. M-am apucat de despachetat, am montat umbrela, am facut nada (mamaliga cu benzar si seminte fierte) si la ora 00.00 am inceput sa arunc lansetele.

Toate bune si frumoase, ma bucuram de racoarea noptii si linistea de pe balta. La un moment dat chiar ma gandeam sa fac o inregistrare in care sa se auda toate acele sunete linistitoare de pe balta. Spre dimineata, dupa doua pahare de vin am atipit.IMG_2873.JPG

Cand a inceput sa se lumineze a inceput calvarul meu: ca la un semn toata balta s-a umplut de pescari, nici la concursuri nu cred ca am vazut atat de multi de pescari pe o balta. Cand incercam si eu sa atipesc putin incepeau sa urle senzorii vecinilor (pescuiau la caras cu senzori care cred ca erau dati la maxim..asa de tare se auzeau) sau incepeau vecinii sa urle: ” Costeleeeeee…..ia uite ma…e mare! Uite cum ia fir…. Costeleeeeeeeeee!” si el avea un caras de 300g.

Si asa am avut parte de o partida de pescuit linistita in weekend.  De acum nici sa ma picuri cu ceara nu mai plec la pescuit in weekend.