www.Autodoc24.ro

13/03/2013

Relatie client – magazin pescuit

Postat in: Magazin Pescuit — StefanM @ 08:01

Tags: , ,

Pe un forum de pescuit, un pescar se plange ca a cumparat un cort de la Big Fish si  ca dupa aceea, la scurt timp, magazinul a facut o o promotie cu acel cort vanzandu-l mai ieftin cu 250 lei, iar el doreste sa rezolve intr-un fel amiabil aceasta situatie si propune magazinului sa ii dea o compensatie in produse.

Am citit discutia care se intinde pe cateva pagini si mai trebuie sa dau cateva detalii: cortul a fost cumparat online si era in perioada de 30 zile in care putea fi inapoiat.

Discutia initiala:

relatie-client-magazin-pescuit

si finalul

relatie-client-magazin-pescuit-1

Din punctul meu de vedere clientul este indreptatit sa incerce o negociere cu magazinul deoarece poate inapoia produsul. Stie foarte clar ca in cazul in care doreste sa returneze produsul va avea costuri (si aici ma refer la costurile de transport) si aceea diferenta de pret nu va mai ajunge in totalitate la el.

Numai ca magazinul spune clar ca nu poate face o compensare dar ca lasa la latitudinea clientului daca vrea sa inapoieze produsul sau nu. Mi se pare un raspuns corect si cred ca il si inteleg. Pentru a nu creea un precedent, prefera sa nu acorde o compensare.

Concluzia mea este magazinul  nu pote fi acuzat de ceva, in schimb nu mi se pare corect publicarea emailurilor pe forumul de pescuit. Este o discutie privata si nu o poti face publica fara acordul celui care a scris emailul.

 

 

 

 

6 responses to “Relatie client – magazin pescuit”

  1. teddy says:

    o discutie interesanta,chiar citisem si eu topicul inainte sa il postezi tu aici. nu cred ca era cazul sa faca mare tam tam pe un forum public unde se spala toate rufele si pot scrie toti frustratii, eu as ales sa returnez produsul si sa imi dea banii inapoi, dar as fi discutat cu ei sa nu il trimit efectiv, urmand sa il achizitionez din nou la pretul redus. si nici banii sa nu mi-i trimita, ci un vaucher pentru alte produse, platind eu transportul acestora. Simplu, si toata lumea era multumita. In locul lui Marian (big fish), i-as fi propus direct acest lucru, stiind ca acel client are dreptul de retur al produselor.

    • StefanM says:

      Fiecare poate scrie ce vrea si unde vrea (raspunde pentru ce scrie). Si eu as fi dat un voucher pentru diferenta aia, numai ca Marian nu e obligat sa faca acest lucru. A spus clar: “il poti da inapoi” daca vrei. Deci nu putem spune nimic despre magazin.

  2. muc says:

    Nu pot decat sa sper ca glumesti referitor la o eventuala compensatie… Azi cumpar ceva si maine acel ceva intra la promotie… asta e! Ghinion! Sunt de partea magazinului, desi nu sunt nici pe departe comerciant… Cat despre santajul cu returnarea… fara cuvinte…

    • StefanM says:

      Gandeste asa: clientul are dreptul sa returneze produsul in 30 zile. Deci el poate trimite acum cortul inapoi la magazin si sa isi ia banii (o sa il coste transportul) – nu stiu exact perioada in care va primi banii inapoi (cred ca 30 zile).
      Dupa aia isi poate cumpara cortul la promotie, deci si magazinul va iesi in pierdere.

      • Jimmy says:

        mi se pare o prostie ce a facut tipu ala cu mailurile etc…daca vroia putea face retur imediat cum a aflat…dar nu stai la discutii si te rogi sa iti dea reduceri si discounturi….mi se pare o gainarie.

        Dar clientu stie ca daca face retur e pus pe drumuri, timp pierdut, hartii etc…si vrea sa traga de magazin…romanism tipic.

      • muc says:

        “clientul are dreptul sa returneze produsul in 30 zile. (…) va primi banii inapoi (cred ca 30 zile). Dupa aia isi poate cumpara cortul la promotie, deci si magazinul va iesi in pierdere”
        Logica poate fi corecta daca promotia dureaza 30 zile sau ceva… magazinul poate bloca usor un astfel de oprtunism… daca vrea… sa “tragi” de magazin (cum zise Jimmy) e roman-ism, cu adevarat… ai cumparat la un pret, a doua zi apare o promotie exact cu produsul cumparat… asta e… ghinion, nu e nimeni obligat sa te despagubeasca pentru ghinionul tau… daca crestea euro a doua zi, sa zicem se dubla, ce faceai, te duceai a doua zi la magazin sa platesti diferenta de curs pe care acesta trebuia sa o acopere pentru plata ramburs a marfii importate?!?