www.Autodoc24.ro

Quest Baits – magazin online de pescuit

Postat in: Echipament pescuit — StefanM @ 12:45

Tags: , , , , , ,

In ultima vreme am tot auzit de firma Quest Baits si de produsele lor de la prietenii mei care le-au folosit cu rezultate foarte bune in concursuri.

Asa m-am hotarat sa cumpar si eu cateva produse din magazinul online cu produse de pescuit Quest Baits. Mi-a fost destul de greu sa ma hotarasc ce sa cumpar, multe din produse fiind chiar pe gustul meu (sau mai bine zis pe gustul crapilor dupa parerea mea). Dupa o ora in care am stat si am citit aproape tot despre produsele Quest Baits si despre Shaun Harrison  am hotarat sa cumpar urmatoarele: Ghurkka Spice Micro Feed –  1Kg, Pelete Mini Mixed – 1kg, un borcan cu Bait Glug Tiger Nut Crunch si pop-urile colorate Pimple Pops Magnum White – 1 borcan.

As vrea sa subliniez faptul ca oamenii s-au miscat foarte repede, ieri la ora 13.00 am facut comanda online si astazi la ora 11.00 aveam produsele la usa.

Cateva poze:

IMG_3679.JPGIMG_3681.JPGIMG_3682.JPGIMG_3683.JPGIMG_3684.JPGIMG_3685.JPGIMG_3686.JPGIMG_3687.JPG

3 responses to “Quest Baits – magazin online de pescuit”

1. […] Am cumparat nada de la Quest Baits si vreau sa vad cum merge pe moara. Vreau sa pescuiesc cu plumb pierdut si cu saculet pe 2 lansete. La saculet voi pune peletele ( Ghurkka Spice Micro Feed amestecat cu  Pelete Mini Mixed ), la ac sa pun boiliesuri Pineapple Crush si  Special Crab combinate cu pop-urile colorate Pimple Pops Magnum White. Patul de nada o sa il fac cu spombul cu aceleasi pelete pe care le folosesc si la saculetul solubil. […]

2. […] ca am facut comanda de pe site-ul Quest Baits acum 2 luni si datorita faptului ca nu am avut unde sa le folosesc (nu am […]

3. […] “nu schimba niciodata ceva ce merge bine” nici eu nu voi schimba nada, asa ca am mai facut o noua comanda la Quest […]