www.Autodoc24.ro

Pregatiri pentru pescuit

Postat in: Balti,Echipament pescuit,Pescuit de placere — StefanM @ 09:41

Tags: , , , , , , ,

Nu, nu mi-a trecut raceala. Am mucii pana la barba dar sevetelele cu miros de menta isi fac treaba (combinate si cu bixtonim xilo).59

Dar sa lasam asta ca e neintereant si sa va spun ca mai am foarte putin si ajung pe balta. De astazi de la ora 18.00 voi fi pe MV2 pe pontonul 7.

Strategia pare simpla la prima vedere dar in functie de cum va raspunde musaciosul o voi schimba. Doua lansete vor fi cu momitor si cu boabe de porumb artificial / pop-uri de 8 mm CPK ( exact monturile de aici) si doua vor fi cu boiliesuri solublie: montura helicopter intr-o punga PVA (FOX Rapide load PVA) – ceva de genul acesta:

Fox-Rapide-Load-PVA-Bag-System-9

Stiti ca eu pana acum foloseam doar calige de la Solar (long shank si 101) si ca nu aveam de gand sa incerc si altele. Sa stiti ca “m-am sucit” si am hotarat sa mai testez/folosesc si altele (cred ca ati vazut in posturile cu monturi ca am folosit si carlige Fox – KURO S1 Nr.6). Pe langa cele enumerate am mai luat pentru aceasta partida si carlige FUDO – am gasit un model foarte subtire care mi s-a parut potrivit pentru pescuitul de primavara ( este usor si montura se poate echilibra mai repede) – ISEAMA W/RING -TF. Motivul pentru care le-am luat a fost in primul rand pretul (9 lei pliculetul cu 13 buc).

Pe langa carligele mentionate mai sus mai am la teste si o Lanseta SENZOR MAGIC  (modelul nou – 2013) – mi-a sa spus ca este idestructibila si ca este o lanseta exceptionala. Sunt curios mai ales ca o voi vompara cu lansetele mele : Free Spirit HI S’ive.

Voiam sa inchei dar mai am ceva pe suflet si nu pot sa nu impartasesc si cu voi: credeti ca voi avea rezultate daca o sa pescuiesc si la somn? Stiu ce monstri se ascund in MV2 dar nu stiu daca mananca in aceasta perioada. Cred ca o sa imi iau niste rame negre sa incerc.

5 responses to “Pregatiri pentru pescuit”

1. daniel says:

Fir intins Stefan!
    Sa transmiti de pe balta 🙂

• StefanM says:

Sunt pregatit sa posteze poze.

Daca o sa am timp o sa scriu cate ceva. Oricum puteti vedea live pe camerele de pe MV2 si o sa fac si eu o gramda de poze (nu am mai testat echipament de ceva vreme si am facut ceva achizitii).

2. Andrei G says:

Lasa draq somnul si da numai dupa crap! Daca vrei sa prinzi somn fa o partida pescuind numai la somn cu toate lansetele. Asa poti sa testezi mai multe monturi, strategi, nade, etc.
    Fir intins si asteptam pozele!

3. teddy says:

fire intinse Stefane, si capturi multe peste 10 ! Kg!!!!

4. daniel says:

Acum, la 08.42 a pus camera pe tine!