www.Autodoc24.ro

Partida de pescuit pe MV2 cu nada 4CARP

Postat in: Balti,Pescuit de placere — StefanM @ 13:10

Tags: , , ,

Cu toate ca in ultimile 2 luni am fost foarte ocupat, dovada si slaba mea activitate pe aici, am reusit sa imi programez o iesire (scurta zicla-pescuit-pe-mv2-cu-nada-4carp-23 eu) pe balta Moara Vlasiei 2. Nu am avut chef sa pescuiesc cu momitor si plastice motiv pentru care am apelat la prietenul meu George Alexandru pentru “cateva maini” de boiliesuri.

Ca de obicei George a fost amabil si mi-a servit cate un Kg din bilele care au castigat multe podiumuri (inclusiv locul 1 pe MV2 la Cupa Radu Badica).

Asadar am ajuns pe Moara marti seara (15 octombrie) cam pe la ora 19,30 si am inceput tacticos sa imi desfac arsenalul – de data aceasta mai micut pentru ca am avut un prieten cu rulota.

Tactica era simpla: pescuit pe doua lansete cu pasta pe plumb (plumb cu striatii) cu boliesuri solubile Extasy SS si pe doua cu meltex si boiliesuri solubile Easy Spice.

Nici nu am aruncat bine prima lanseta (cu boiliesuri Extasy SS) si deja a venit trasatura – un crap la vreo 7Kg.  Arunc iarasi lanseta in apa, mai pregatesc una si dupa ce o arunc consider ca am muncit destul si ca e timpul sa imi desfac o bere. Nici nu termin bine prima inghititura de bere ca incepe statia sa sune. Am avut trasaturi la amandoua lansetele: la una un rateu (deh, daca imi e sila sa leg ace) si la una un crap de 6Kg.

Pregatesc iarasi cele doua lansete dar de data aceasta nu le mai arunc, astept sa termin toate 4 lansetele si dupa aceea sa le “asez” cum trebuie pe toate.

Am reusit intr-un tarziu sa am toate 4 lansetele in apa. Mi-am aprins tacticos o narghilea, am desfacut inca o bere si ii spuneam prietenului meu ca o sa avem o noapte alba.

Trasaturile erau frecvente, cam la o ora dupa ce aruncam si de obicei nici nu terminam bine un drill ca imi mai tragea la o lanseta. Dupa cutremul de la ora 22.00 (cred ca atat era ceasul), dupa ce o “haita de caini” mi-au furat pasta solubila si dupa ce prietenul meu vorbea cu Mos Ene eu am inceput sa transpir. Si nu asa oricum, ci transpiratie din aceea abundenta de parca ziceai ca afara sunt peste 40 grade.

Prietenul meu – mai friguros din fire – a dat caldura la maxim in rulota si eu “nestiind din astea” am zis sa nu ii stric jucaria asa la prima iesire a noastra si nu am umblat… cam 30 min… pana cand am zis ca ori ii opresc caldura ori ma duc sa dorm afara :).

Am ales prima varianta si undeva pe la ora 01.00 am prins si eu primul somn.

Pana dimineata m-am trezit din ora in ora sa scot cate 1-2 mustaciosi la poze (am mai si scapat vreo 3). Din calculele mele au fost 18 crapi pusi pe saltea cu greutati intre 6Kg si 12Kg.

Prietenul meu dupa un somn de vreo 7 ore s-a trezit fresh si cu chef de pescuit. Eu eram deja obosit dar parca tot mai aveam chef de drill-uri. Numai ca pestele nu a mai raspuns asa bine ca noaptea si pana la ora 14.00 cand am inceput sa strangem nu am mai prins decat 8 pesti (cam toti trasi la indigo: 8-9Kg).

Am uitat sa va spun ca dupa ce “haita de caini” a mancat toata pasta solubila, unul a trecut si la felul doi – boiliesul de la carligul lansetei de rezerva. Si uite asa m-am ales si un drill cu un maidanez.

In concluzie o partida reusita, cu multi crapi mari scosi la pozat (26 buc). Foarte important si trebuie sa va spuns asta: pestele a mancat foarte bine pe jumatea baltii, cred ca peste 70% din pestii prinsi au fost de pe lansetele aruncate la jumatate.