www.Autodoc24.ro

03/11/2013

Partida de pescuit pe lacul Caldarusani

Postat in: Balti,Pescuit de placere — StefanM @ 10:18

Tags: , , , , , ,

Cand ziceam ca este ultima partida de pescuit pe anul acesta, hop s-a mai ivit o ocazie pe care  bineinteles ca nu am ratat-o si la pescuit-pe-lacul-caldarusani-3invitatia unui prieten am plecat la o partida de 12 ore pe lacul Caldarusani.

Nu am facut mari pregatiri pentru aceasta partida deoarece sperantele ca voi prinde peste nu erau prea mari. Asa ca m-am bazat pe boiiliesurile 4Carp ramase de la ultima partida si pe cateva Kg de groundbait.

Am ajuns pe balta pe la ora 05.00 si pe balta nu era nici un pescar asa ca am putut sa alegem un loc pe care stiam ca tine peste. Vorbeam cu prietenul  meu ca e bine ca am mers in cursul saptamanii (marti – 29.10.2013) pentru ca nu sunt si alti pescari pe balta dar bucuria nu a durat mult ca pe la ora 07.00 nu mai era nici un loc liber.

Nici nu am terminat bine de aruncat lansetele ca a venit si paznicul cu taxa: 60 lei pescuit 12 ore  (06.00 – 18.00), pescuit cu 4 lansete, retinere 5Kg de crap cu greutati intre 1,5Kg si 5Kg, 5Kg de caras si platica fara limita. De la el am aflat ca balta a fost populata cu 19 tone de crap cu greutati intre 1,5Kg si 4Kg.

Imediat dupa plecarea paznicul a venit si prima trasatura – o platica frumoasa de aproximativ 1Kg. Acesta a fost inceputul recitalului de pescuit la ciortan si platica. Aveam trasaturi cam la 30-45 min dar din pacate numai crapi mici, sub 1,5 Kg si platica la greu.

Tragand linie pot spune ca m-am distrat de minune pentru ca am avut activitate si taxa nu mi s-a parut mare. Am prins un singur crap peste 1,5 Kg (undeva la ~ 3Kg) pe care l-am luat acasa, vreo 10 platici si un caras “la kil”. Ciortanii pana intr-un kilogram au fost o gramda, nu mai stiu numarul lor.