www.Autodoc24.ro

Moara Vlasiei 2 – Ponton 9 (mai 2013) partea 1

Postat in: Balti,Pescuit de placere — StefanM @ 10:44

Tags: , , ,

De vreo saptamana imi pusesem in plan sa merg la pescuit pe Moara Vlasiei 2 numai ca treburile de la firma mi-au intarziat putin pescuit-somn-moara-vlasiei-2iesirea. Am plecat pe balta miercuri  dupa amiaza (1 mai 2013) cu gandul sa pun pe saltea cativa somni de peste 10 Kg si dupa aceea sa ma distrez la crap.

Mi-am facut aprovizionare cu tot ce am avut nevoie pentru pescuit la somn de pe Ghencea (Claumar): rame negre (serpesti), rame normale, coropisnite (lipitori nu am luat ca eu nu pun mana pe asa ceva) si pe la 17.00 eram pe MV2.

Dupa ce m-am instalat pe ponton am zis ca pana fac eu lansetele pentru somn nu strica sa arunc doua lansete la crap, asa de distractie. Fara sa nadesc si doar cu cele doua lansete in apa am avut si dublu drill. In doua ore am scos 3 pesti si am scapat 3 (unu la minciog -deh, e greu singur si doi nu s-au intepat).

La ora 20.30 aveam toate 4 lansetele pentru somn aruncate si cu emotii asteptam sunetul statiei. Prima trasatura a venit pe la ora 22 – un somn la vreo 2 Kg – ma si gandeam ca o sa am o noapte agitata. Pana la 01.00 am mai avut 3 trasaturi – doi somotei (unul la 1,5Kg si unu la 3 Kg) si un crap la vreo 7 Kg. De mentionat ca toti pesti au fost prinsi pe lanseta din dreapta, aruncata la 15-20m de mal intre pontonul 9 si pontonul 10.

La 01.30 m-am bagat la somn si am dormit linistit pana la 5.30 cand m-a trezit sunetul de la baitrunner si statia. Am fugit la lansete, am intepat dar nimic. Trasatura a fost la singura lanseta care avea ca momeala pelete de halibut dipuite cu Marine Halibut (ramase prin trusa de anul trecut).

Mai voiam sa mai dorm, asa ca am pregatit lanseta, am aruncat-o si m-am bagat in pat. Nu cred ca am stat mai mult de 10 minute si iar incepe statia sa urle. Am sarit din pat, am intepat si am pus pe saltea un crap frumos de 5Kg.

Somnul mi-a sarit de tot si m-am hotarat sa imi pregatesc partida de pescuit la crap.

Concluzia dupa o noapte de pescuit la somn este ca: somnul mare nu se prinde la rame negre / coropisnite ci la pestisor si crapul circula si pe langa malul pe care se pescuieste (cred ca pe sub pontoane) daca este liniste pe balta.