www.Autodoc24.ro

12/04/2013

Moara Vlasiei 2 – Ponton 7 (aprilie 2013)

Postat in: Balti,Pescuit de placere,Tehnici si tactici — StefanM @ 06:51

Tags: , , , , , , ,

Am fost la pescuit 24 ore (9-10 aprilie 2013) pe pontonul numarul 7. Oricat de mult m-am straduit sa ajung mai devreme pe balta numv2-ponton-7-aprilie-201- (30) am reusit. De abia la ora 18.10 am parcat masina langa pontonul 7 (asa se intampla cand pleci la pescuit dupa o lunga pauza).

Dupa ce am inceput sa desfac din bagaje am constat ca doar forfacele le am pregatite. Mulinetele aveau tamburii de plantat iar cei cu fir subtire nu aveau inaintas. Cu toate problemele aparute de abia la ora 20 eram cu toate 4 lansetele in apa.

Am pescuit aproape cum imi facusem strategia, singura chestie a fost ca nu am mai folosit porumb artificial decat la o lanseta ca opritor pentru boilies (si acesta destul de putin timp) si ca mi-am pus toata increderea in nada CPK (boiliesuri solubile de 24 – AV Special, boliesuri solubile de carlig de 20 – AV Special, pasta solubila Belachan XXL, pelete Av Special, Mix de nadire Classic Catcher, pop-up-uri de 8mm (squid – piersica, pruna, banana – capsuna)

Dupa ce am eram cu toate lansetele aruncate si imi instalasem si “culcusul” am nadit cam 0.5kg boiliesuri solubile undeva la 100m si am inceput sa imi fac meltex cu patru jumatati de bila.

Toata noaptea am pescuit pe doua lansete (cele cu plumb pierdut) cu bila de 20 intreaga sau ciopartita in toate felurile si meltex. Celelate doua (cu momitor) au fost cu bila de 20 scobita pentru a putea introduce un boilies de 8mm in ea sau pop-uri de 8mm invelite in pasta.

Dimineata m-am decis sa imi fac o “pastura” din groudnbaitul Classic Catcher, lapte de porumb si CSL (am adauga foarte putina apa, cat sa pot sa omogenizez totul). Mi-a fost sila sa mai scot pasta de pe momitor si am pus pastura facuta direct peste pasta solubila (sa stiti ca a iesit foarte interesant deoarece pastura pica de pe momitor cam dupa 5-6 minute de stat in apa si pe urma ramanea doar pasta).

Ca si concluzie pot spune ca partida mea a fost influentata de vreme – au fost cateva zile inainte foarte reci, inclusiv noaptea petrecuta de mine pe balta (4 grade erau la ora 3 dimineata) – si pestele nu s-a mai hranit aproape de malul de vis-a-vis ci undeva pe la jumatatea baltii (de acolo am scos cei mai mari pesti). Cum s-a incalzit (miercuri ziua) pestii de 5-6 Kg au inceput sa se miste si pe o lanseta cu momitor aveam trasaturi cam la 90 min (aruncata cat mai aproape de malul opus).

Cancan la aceasta partida a fost un drill cu un crap chinezesc de aproape 8 Kg agatat de o aripioara.

Am facut foarte multe poze: