www.Autodoc24.ro

M-a topit soarele!

Postat in: Nada pescuit,Pescuit de placere — StefanM @ 08:35

Tags: , , ,

Weekendul care a trecut nu am mai rezistat si am iesit la o partida de pescuit pe Moara Vlasiei 2. Totul a fost cam din scurt dar cel mai pescuit-de-vara-pe-mv2-2bine a fost ca am avut multa gheata la mine, asta a contat cel mai mult.

Am plecat ca intotdeauna tarziu si la ora 19.00 de abia ajunsesem pe balta. Dupa ce am dat o tura pe balta m-am hotarat sa stau pe pontonul numarul 6 (ultimul ponton de cum se intra pe balta).

Strategia a fost aceeasi ca si in celelalte partide: doua lansete cu momitor si doua cu plumb, numai ca de data aceasta la carlig am folosit numai boiliesuri (tari si solublile).

Nu am nadit vineri pentru ca deja se facuse tarziu cand am terminat eu de pregatit totul si cum planul era sa stau pana duminica am zis ca este destul timp sa nadesc.

Oricum pestele a raspuns imediat, si la nici 30min dupa ce am aruncat primele doua lansete am si avut trasatura (pe amandoua). In prima ora am avut 4 trasaturi din care am scos 2 pesti (mi-a fost foarte lene sa mai leg forface si am folosit unele din trusa – am nimerit fix unul cu varful carligului indoit).

Am prins foarte bine (trasaturi cam la 30-45 min) dar oboseala m-a doborat (mai ales dupa un sprit rece, un gratar delicios, o baie involuntara in lac) si la ora 2.00 am hotarat sa pun cate doua bile tari de 20 si sa ma bag la somn.

Pana dimineata am mai avut 3 trasaturi. Nici nu se luminase bine si am inceput iarasi sa pescuiesc. La fel de multe trasaturi, mustaciosi cu greutati intre 5 si 9Kg.

Toata treaba a fost buna, dupa ora 11.00 nu mai aveam multe trasaturi si umbra salciei de langa ponton era extraordinara. Berea era rece si ma gandeam ce misto e pe balta. Numai ca de pe la ora 16.00 cand nu am mai avut umbra de la salcie a inceput nebunia. Cu toate ca am montat umbrela era un aer de nerespirat. Nu a trecut mult si am hotarat sa ma intorc acasa si sa mai fac o partida cand nu or sa mai fie 40 grade la umbra.

Concluzia este ca pestele manaca foarte bine la bile (eu am prins cel mai bine la carlig cu boiliesuri solubile frankfurter de la Senzor si cu pop-up de 10/14mm de culoare alba si roz). Interesant mai este ca nu am mai prins foarte aproape de malul celalalt, vecinii mei de ponton au pescuit la 30m si au avut 4 pesti prinsi.