www.Autodoc24.ro

Intamplari la pescuit

Postat in: Diverse — StefanM @ 10:54

Tags: ,

Era in vara anului 2011, mai exact 28.05.2011 in timpul celei de a doua etape de Campionat National de pescuit la Crap.001.JPG

Eram in stand cu prietenul meu Florin, pe o gerla de loc al baltii Darvari. In prima etapa pe acel loc Dan Mitranescu reusise sa prinda un singur peste de 2Kg.

Noi am avut noroc si am reusit sa prindem in primele 8 ore 5 pesti. Nemaiavand trasaturi plictiseala a inceput sa isi faca aparitia si au inceput glumele. Daca vreunu din noi incerca sa doarma imediat celalat incepea sa bingane la senzori, sa strige ca a intepat un peste astfel incat partenerul sa nu doarma.

Astfel in ultima noapte eram rupti de somn amandoi si am cazut de acord sa nu mai facem glume, sa ne odihnim si noi pentru a fi fresh la fetivitatea de premiere.

Ne-am bagat la somn pe la ora 22, ne-am trezit regulamentar sa schimbam lansetele si dupa ce schimbam, imediat eram inapoi in pat la somn. Cum dormeam eu linistit pe la ora 04 aud un senzor binganind. Deja ma enervam si voiam sa tip la Florin sa lase senzorul ca nu ma ridic din pat. Cand sa tip incepe sa bingane si al doilea senzor. Sar repede din pat, ma duc la lansete  si intep la prima ca era swingerul lipit de bat. Deja toti senzorii erau aprinsi si binganeau, Florin tipa la mine ca ce am cu el, ca doar facusem intelegere sa terminam cu glumele. Ii explic ca nu am facut nimc, ca a “tras” ceva si ca acum ma chinui sa aduc la mal “ceva” mare.

Vine si el sa ma ajute si dupa 5 minute punem pe mal un frumos batlan la vreo 3Kg. Acesta zburase razant cu apa si se incurcase in firele noastre.

Bineinteles ca adrenalina drill-ului m-a facut sa stau treaz si nu m-am mai putut odihni.