www.Autodoc24.ro

15/04/2013

Chiroiu 4 – La bursuci (aprlie 2013)

Postat in: Balti,Pescuit de placere — StefanM @ 09:37

Tags: , , , , ,

Vineri dupa-amiaza am plecat bucuros spre balta Chiroiu4 pentru o partida de ~ 48 ore. Mi-am ales locul “La Bursuci” pentru ca pe pescuit-chiroiu4-2013-46balta era concursul dintre membrii clublui Green Lake si multe din locurile unde as fi stat erau ocupate. De fapt nu a fost chiar pe locul “la Bursuci” pentru ca apa a fost crescuta cu cateva zile inainte si malul fiind inundat nu m-a incatat prea mult ideea sa stau in apa, asa ca am ales un loc putin in dreapta pe o limba de pamant cu iarba verde si mal inalt (m-am gandit ca o sa fiu singur si imi va fi greu sa scot pestii).

In prima seara m-am multumit sa arunc lansetele pe zonele care am crezut eu ca sunt mai curate fara a nadi (doar bila la carlig si 3 bile pe meltex). Nu am avut nici o trasatura toata noaptea, poate si pentru ca le-am schimbat doar o singura data la ora 12 noapte si pe urma m-am culcat :d (eram obosit dupa o saptamana de munca – doar era pescuit de placere).

Sambata dimineata eram fresh si am inceput sa caut locuri, sa incerc momeli  pentru ca nu ma puteam obisnui cu gandul ca pe balta se prinde si eu nu prind. Am nadit si vreo 1,5Kg de boiliesuri solublie AV Special (CPK) si am continuat sa pescuiesc pe locurile alese la inceput cu toate ca am agatat acolo.

Am continuat sa pescuiesc cu meltex si ca momeala jumatati de boiliesuri (20 mm), snowman, bila de 20mm scobita si cu pop-up de 8mm dar trasaturi am avut numai la bila de 20mm fara nimic. Trasaturile erau cam la 1,5 -2 ore dupa ce bila ajungea cam de 14-16mm.

Dupa multe trasaturi si nici un peste pe saltea incepusem sa imi fac griji ca va fi o partida de pescuit fara poze cu pesti. Descoperisem o zona unde nu agata deloc dar am avut doua trasaturi acolo si de doua ori am scapat (nu s-a parca, nu s-a rupt forfacul – pur si simplu “si-a dat drumu la maini” dupa cateva mulinari)

Sambata seara am decis sa pun bila tare la carlig (bila de 14mm) pe care sa o invelesc in pasta (aveam niste bile tari de 14mm la dip de prin 2011 in trusa si pasta am folosit Belachan XXL CPK).  Le-am aruncat pe la 20.30 si m-am bagat la culcare (v-am spus ca aveam de recuperat somn; si parca nu degeaba locul poarta numele “La Bursuci”). Toata noaptea nu m-a deranjat nimeni (au fost 2-3 beep-uri dar nu m-am ridicat din pat).

La ora 5.45 am o trasatura. Sar din pat, intep si mustaciosul isi da drumu la maini – mi-am dat seama ca am mai descoperit o zona fara agatatura care poate fi productiva.

Trasatura m-a trezit perfect, pentru ca dupa ce am aruncat lanseta am inceput o sesiune foto.

La ora 8.00 am schimbat lansetele: in sfarsit gasisem locurile unde puteam pescui fara sa imi agate. Am pus pe toate lansetele boilies solubil de 20mm si m-am straduit sa “le pun” exact unde credeam eu ca ar putea iesi mustaciosul la masa.

Pe la 10 vine si trasatura si reusesc sa pun pe saltea un crap frumos de vreo 5-6Kg (asa l-am estimat eu).

La 11,30 am inceput sa strang. O partida superba care mi-a adus aminte de vremea cand eram copil: mers descult pe iarba verde plina de apa, rasarit superb…

Concluzii:

1. Nu folositi montura plumb pierdut. Eu asa am inceput si singurii plumbi lasati in balta au fost cei 4 folositi in montura asta plus unu inline din aruncare.

2. Folositi montura combi. Eu m-am zgarcit si am folosit niste carlige de prin trusa mea (habar nu am ce fel de carlige erau) si am avut 3 pesti scapati.