www.Autodoc24.ro

Bila si burghiul

Postat in: Tehnici si tactici — StefanM @ 11:06

Tags: , , , ,

Prima data am dat de un un burgiu pentru gaurit bile pe internet. M-am uitat atent la el si imediat mi s-a aprins beculetul.

Ca sa va lamuresc prima data am vazut la Korda “Bait Drill & Corks” si monturile prezentate de ei. Ciudat mi s-a parut ca ei pun plutitorul (pop-ul) sub boilies si m-am gandit ca de ce sa nu pun pop-ul desupra boiliesului.

Incantat nevoie mare, am plecat la magazinul de pescuit sa imi cumpar si eu burgiul de la corda si sa incerc noua idee a mea. La magazin nu l-am gasit pe cel de la Korda ci pe cel de la ESP.

In timp ce il analizam m-a abordat unul dintre vanzatori si vazand ca sunt interesat a inceput sa imi zica de el: burgiul este foarte bun la gaurit alune tigrate dar cand vine vorba de boiliesuri treba este dificila rau; marea majoritate a boiliesurilor de la noi au si seminte in compozitie, iar atunci cand incercam sa gaurim semintele se vor agata de burgiu si bila se va sparge.

Foarte frumos raspunsul vanzatorului, bineinteles ca nu am mai cumparat burgiul pentru ca nu aveam ce sa fac cu el, eu  nu pescuiesc foarte des cu alune tigrate

Ideea deja se pierduse, nu m-a mai interesat subiectul pana cand am ajuns pe MV2. Fiind o balta unde crapul manaca foarte bine la momeli flotante mi-am adus aminte de burgiu si bila. Neavand burgiul am facut gaura intr-o bila solubila de 20 mm cu cutter-ul. Nu e mare chinuiala, dar trebuie atentie marita pentru a nu sparge bila. Asa arata momela:

Am avut rezultate cu momeala de mai sus (am pus de doua ori si am reusit sa scot un crap):

Momeala aceasta este cam acelasi lucru cu o bila si pop-up invelite in pasta solubila. La aceasta este frumos ca nu ne mai murdarim pe maine si daca folosim o bila solubila uscata bine, timpul in care incepe sa se desfaca este mai mare decat la pasta.

Cateva fotografii cu ustensillele “profi” care pot fi folosite:

Si cateva fotografii facute de mine: