www.Autodoc24.ro

Am fost la pescuit

Postat in: Pescuit de placere,Pescuit rapitor — StefanM @ 10:18

Tags: , , ,

Dupa cum spuneam in postul acesta, ieri am fost fericit pentru ca am fost la pescuit. Multa vreme a trecut de cand nu am mai simtit IMG_1024broboane de transpiratie pe spate in asteptarea trasaturii. Dar aceasta iesire, in loc sa imi aline dorul de pescuit, m-a facut si mai nerabdator. Cred ca daca vremea tine cu noi (si cred ca asa este, pentru ca astazi ploua) in cateva saptamani putem merge la pescuit de crap.

Povestea incepe cu un telefon de la un prieten care imi spunea ca s-a hotarat sa mearga la pescuit si daca vreau si eu sa merg. Situatia e cam complicata la mine (a mai venit un membru in familie), dar am resusit sa aranjez lucrurile si sa pot onora invitatia. Am stabilit locatia, ora de intalnire, cine aduce bautura si cine aduce muraturile, totul ca la carte (cred ca stiti, daca cititi de mult aici pe blog, ca atunci cand merg cu ADI la pescuit totul este pus la punct… mai ales mancarea si bautura).

Tot planul era sa mergem pe Cernica, sa prindem cativa balosi, sa facem un gratar si pe urma sa ne intoarcem acasa. Numai ca planul a fost dat peste cap cand pe lacul Cernica ni s-a cerut o taxa de 200 Lei / pescar. Mult prea mult pentru cateva ore de stat cu undita in balta. Dupa ce am facut sfatul “batranilor” am hotarat sa mergem pe undeva pe langa Cosereni. Numai ca pe acolo toate lacurile erau inghetate si noi nu eram pregatiti de copca.

Pana la urma am ajuns pe undeva pe langa Mogosoaia si ne-am apucat de gratare si bautura (apa plata) . Am prins ceva peste (strapazani si bibani) pana au venit paznicii si ne-au anuntat ca nu se mai poate pescui pe acel lac.

Totusi ne facusem damblaua cu cateva drill-uri senzationale

Cam asta este aventura mea de ieri.